Διαδικασία διαχείρισης παραπόνων
Διαδικασία διαχείρισης παραπόνων
Εάν αντιμετωπίζετε οποιοδήποτε θέμα σχετικά με τις δραστηριότητες και υπηρεσίες της doValue Greece, μπορείτε να μας υποβάλετε το παράπονό σας. Το εξετάζουμε αναλυτικά και σας απαντάμε μέσα στο χρονικό διάστημα που ορίζει το ισχύον κανονιστικό πλαίσιο.
Πώς να υποβάλετε το παράπονό σας
Για να υποβάλετε το παράπονό σας προς την doValue Greece, επιλέξτε τον τρόπο που σας εξυπηρετεί.
Τηλεφωνικά
Τηλεφωνήστε στο 2104847500 από Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00-17:00.
Online
Συμπληρώστε τη γενική φόρμα επικοινωνίας.
Εναλλακτικά, στείλτε email στο [email protected].
Με επιστολή
Στείλτε επιστολή στη Μονάδα Εξυπηρέτησης Πελατών και Διαχείρισης Παραπόνων της doValue Greece: Κύπρου 27 και Αρχιμήδους, 18346 Μοσχάτο.
Με φαξ
Στείλτε φαξ στο 2104847995.
Στα γραφεία μας
Ελάτε στη Μονάδα Εξυπηρέτησης Πελατών και Διαχείρισης Παραπόνων της doValue Greece: Κύπρου 27 και Αρχιμήδους, 18346 Μοσχάτο.
Τι πληροφορίες χρειαζόμαστε
Για να μπορέσουμε να σας εξυπηρετήσουμε, πρέπει να μας δώσετε:
- Το ονοματεπώνυμό σας.
- Τα στοιχεία επικοινωνίας σας.
- Αναλυτική περιγραφή του παραπόνου σας.
Οι άνθρωποί μας στη Μονάδα Εξυπηρέτησης Πελατών και Διαχείρισης Παραπόνων της doValue Greece επικοινωνούν γραπτά μαζί σας για επιβεβαιώσουν την παραλαβή του παραπόνου σας.
Πώς διαχειριζόμαστε το παράπονό σας
Διερευνούμε σε βάθος το παράπονο που υποβάλατε. Το αξιολογούμε με αντικειμενικότητα και αμεροληψία.
Σας απαντάμε γραπτά μέσα σε 45 ημέρες, όπως ορίζει το ισχύον κανονιστικό πλαίσιο.
Εάν απαιτείται περισσότερος χρόνος για τη διαχείριση του παραπόνου, σας ενημερώνουμε γι’ αυτό.
Εάν δεν σας ικανοποιεί η απάντηση που λάβατε
Μπορείτε να απευθυνθείτε εκ νέου στη Μονάδα Εξυπηρέτησης Πελατών και Διαχείρισης Παραπόνων της doValue Greece. Ζητήστε επανεξέταση του θέματός σας, υποβάλλοντάς το με τον τρόπο που σας εξυπηρετεί.
Εάν επιμένετε στο παράπονό σας, μπορείτε να απευθυνθείτε σε κάποιον φορέα εναλλακτικής/εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών:
Ελληνικός Χρηματοοικονομικός Μεσολαβητής
Διεύθυνση: Μασσαλίας 1, 10680 Αθήνα
Τηλ: 10440 ή 2103376700
Φαξ: 2103238821
email: [email protected]
hobis.gr
Τηλ: 10440 ή 2103376700
Φαξ: 2103238821
email: [email protected]
hobis.gr
Συνήγορος του Καταναλωτή
Εάν το παράπονό σας αφορά τον ρόλο σας ως καταναλωτή, μπορείτε να απευθυνθείτε στον Συνήγορο του Καταναλωτή.
Διεύθυνση: Λ. Αλεξάνδρας 144, 11471 Αθήνα
Τηλ: 2106460862
Φαξ: 2106460414
synigoroskatanaloti.gr
Διεύθυνση: Λ. Αλεξάνδρας 144, 11471 Αθήνα
Τηλ: 2106460862
Φαξ: 2106460414
synigoroskatanaloti.gr
Άλλος φορέας εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών
Εάν το παράπονό σας αφορά τον ρόλο σας ως καταναλωτή, μπορείτε να απευθυνθείτε σε κάποιον άλλον φορέα εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών από το ειδικό Μητρώο Φορέων Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών της Γενικής Διεύθυνσης Προστασίας Καταναλωτή.
Άλλες αρμόδιες Αρχές
Εάν το παράπονό σας αφορά ειδική περίπτωση, απευθυνθείτε σε κάποια άλλη αρμόδια Αρχή. Ενδεικτικά: