Συχνές ερωτήσεις για την Ηλεκτρονική Πλατφόρμα Προσωποποιημένης Πληροφόρησης - My e-Servicing Portal
Πως μπορώ να εγγραφώ/ συνδεθώ στην πλατφόρμα My e-Servicing Portal;
Για να εγγραφείτε στην Ηλεκτρονική Πλατφόρμα Προσωποποιημένης Πληροφόρησης - Μy e-servicing Portal πρέπει να διαθέτετε υποχρεωτικά email, κινητό τηλέφωνο και κωδικούς taxisnet. Ακολουθεί η διαδικασία για την εγγραφή σας:
- • Επιλέγετε «Έγγραφή/Σύνδεση» και συμπληρώνετε τα στοιχεία που σας ζητούνται.
- • Καταχωρείτε στο πεδίο username το email σας και στο πεδίο password έναν κωδικό της επιλογής σας με βάση την πολιτική δημιουργίας κωδικού που αναγράφεται στην οθόνη.
- • Αποδέχεστε, αφού διαβάσετε προσεκτικά, την πολιτική απορρήτου και τους όρους χρήσης της πλατφόρμας και επιλέγετε Εγγραφή.
- • Μεταφέρεστε αυτόματα στην πλατφόρμα eGoV-KYC προκειμένου να ταυτοποιηθείτε. Η διαδικασία ταυτοποίησης πραγματοποιείται με τη χρήση των κωδικών taxisnet, μόνο κατά το στάδιο της εγγραφής σας και δεν απαιτείται σε κάθε επόμενη σύνδεσή σας στην πλατφόρμα.
- • Επιβεβαιώνετε τα στοιχεία που απαιτούνται για την ταυτοποίησή σας προκειμένου να ολοκληρωθεί η σχετική διαδικασία.
- • Εφόσον εγγραφείτε επιτυχώς, για να συνδέεστε στην πλατφόρμα, καταχωρείτε το username και το password που επιλέξατε κατά τη διαδικασία της εγγραφής σας.
- • Αν ξεχάσετε το password σας, μπορείτε να επιλέξετε «Ξέχασα τους κωδικούς μου» και θα σας αποστείλουμε ένα email με ένα σύνδεσμο για να επαναφέρετε τον κωδικό σας.
- • Αν έχετε ξεχάσει το Username σας, μπορείτε να ανατρέξετε στο email που λάβατε κατά την διαδικασία εγγραφής σας στο Μy e-Servicing Portal στο οποίο αναγράφεται το email που έχετε δηλώσει ως username. Σε αντίθετη περίπτωση θα πρέπει να επαναλάβετε τη διαδικασία εγγραφή σας. H επανεγγραφή σας στην πλατφόρμα μπορεί να γίνει με διαφορετικό email από αυτό που έχετε ήδη χρησιμοποιήσει.
Eίστε Νομικό Πρόσωπο;
Σε περίπτωση που ενεργείται υπό την ιδιότητά σας ως νόμιμος εκπρόσωπος νομικού προσώπου πατήστε εδώ.
Που μπορώ να βρω/ Πως μπορώ να ανακτήσω τα στοιχεία για τη σύνδεσή μου;
Αν έχετε ξεχάσει το Username σας, μπορείτε να ανατρέξετε στο email που λάβατε κατά την διαδικασία εγγραφής σας στο Μy e-Servicing Portal στο οποίο αναγράφεται το email που έχετε δηλώσει ως username. Αν έχετε ξεχάσει το password σας θα πρέπει να επιλέξετε "Ξέχασα τους κωδικούς μου" και να ακολουθήσετε τις οδηγίες.
Τα στοιχεία για τη σύνδεσή μου δεν λειτουργούν, τι πρέπει να κάνω;
Επιβεβαιώστε ότι καταχωρείτε σωστά το username και το password σας. Σε περίπτωση που εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε πρόβλημα θα πρέπει να επιλέξετε "Ξέχασα τους κωδικούς μου" και να ακολουθήσετε τις οδηγίες ανάκτησης νέου password. Αναφορικά με το username μπορείτε να ανατρέξετε στο email που λάβατε κατά την διαδικασία εγγραφής σας στο Μy e-Servicing Portal στο οποίο αναγράφεται το email που έχετε δηλώσει ως username . Σε αντίθετη περίπτωση θα πρέπει να επαναλάβετε τη διαδικασία εγγραφή σας. H επανεγγραφή σας στην πλατφόρμα μπορεί να γίνει με διαφορετικό email από αυτό που έχετε ήδη χρησιμοποιήσει.
Έχω οφειλές σε διάφορα Χαρτοφυλάκια. Πως μπορώ να ενημερωθώ για όλα;
Η διαδικασία ενημέρωσης σας για τις οφειλές σας που είναι στη διαχείριση της doValue Greece πραγματοποιείται μέσω του My e-Servicing Portal. Η ενημέρωση αφορά σε όλα τα χαρτοφυλάκια.
Πως προστατεύεται το Απόρρητο της εικόνας των Οφειλών μου;
Η διασφάλιση του απορρήτου κάθε δανειολήπτη που κάνει χρήση του Μy e-Servicing Portal επιτυγχάνεται μέσω της διαδικασίας εγγραφής (registration process) η ολοκλήρωση της οποίας προϋποθέτει:
- - επιβεβαίωση του κινητού τηλεφώνου σας και της διεύθυνσης ηλεκτρονικής αλληλογραφίας σας (email)
- - ολοκλήρωση της διαδικασίας ταυτοποίησης των στοιχείων σας με τη χρήση της εφαρμογής eGov- KYC (gov.gr)
Δεν έχω κινητό τηλέφωνο/email πως μπορώ να προχωρήσω;
Για την σύνδεση σας Ηλεκτρονική Πλατφόρμα Προσωποποιημένης Πληροφόρησης - My e-Servicing Portal είναι απαραίτητο να έχετε email λογαριασμό, κινητό τηλέφωνο και κωδικούς taxisnet για να γίνει ταυτοποίηση. Αν δεν υπάρχει διαθέσιμο κάποιο από τα παραπάνω μπορείτε να ενημερωθείτε για την οφειλή σας μέσω αιτήματος, το οποίο έχετε τη δυνατότητα να υποβάλλετε ηλεκτρονικά ακολουθώντας τον ακόλουθο σύνδεσμο doValue Greece Wizard.
Ποιες πληροφορίες σχετικά με την οφειλή μου είναι διαθέσιμες στην πλατφόρμα;
Συνδεθείτε στην πλατφόρμα Μy e-Servicing Portal για να δείτε πληροφορίες σχετικά με την οφειλή σας, όπως την επόμενη δόση, τo υπόλοιπο της οφειλής σας, το επιτόκιο σας. Αν παρ'όλα αυτά η οφειλή σας δεν εμφανίζεται στην πλατφόρμα My e-Servicing, μπορείτε να υποβάλλετε ηλεκτρονικά το αίτημα σας ακολουθώντας τον ακόλουθο σύνδεσμο doValue Greece Wizard.
Θέλω να υποβάλω ένα αίτημα για το δάνειο μου. Πως μπορώ;
Επισκεφθείτε τον doValue Greece wizard και μπορείτε να υποβάλετε ηλεκτρονικά το αίτημα που θέλετε για το/α δάνειο/α σας.
Η οφειλή που βλέπω είναι λάθος, έχω κάνει καταβολές που δεν έχουν ληφθεί υπόψιν
Η εικόνα των οφειλών σας ενημερώνεται την 5η εργάσιμη ημέρα κάθε μήνα και δεν αποτυπώνει την τρέχουσα οφειλή. Στο πλαίσιο αυτό πιθανές καταβολές μετά την ημερομηνία αυτή δεν έχουν συνυπολογιστεί και δεν αποτυπώνονται.
Πως μπορώ να πληρώσω την οφειλή μου; Μπορώ να κάνω καταβολές από την πλατφόρμα;
Βρείτε εδώ τους διαθέσιμους τρόπους πληρωμής για την οφειλή σας. Δεν υπάρχει η δυνατότητα απευθείας πληρωμής μέσω της πλατφόρμας.
Θέλω να ρυθμίσω το δάνειο /την κάρτα μου. Πως μπορώ;
Επισκεφθείτε τoν doValue Greece Wizard και υποβάλλετε ηλεκτρονικά αίτημα για ρύθμιση της οφειλή σας.
Η εικόνα των οφειλών μου είναι με τρέχουσα ενημέρωση;
Η εικόνα των οφειλών σας ενημερώνεται την 5η εργάσιμη ημέρα κάθε μήνα και δεν αποτυπώνει την τρέχουσα οφειλή.
Δεν εμφανίζεται η οφειλή μου στο Μy e-Servicing Portal. Ποια διαδικασία να ακολουθήσω;
Αν δεν μπορείτε να δείτε την οφειλή σας στο My e- Servicing Portal τότε θα πρέπει να υποβάλετε αίτημα στο doValue Greece wizard για να σας αποστείλουμε ηλεκτρονικά βεβαίωση υπολοίπου.
Ποια είναι η διαδικασία ανάκτησης κωδικών της πλατφόρμας;
Εάν ξεχάσετε ή μπλοκάρετε τους κωδικούς σύνδεσής σας, μπορείτε να τους ανακτήσετε online επιλέγοντας "Ξέχασα τους κωδικούς εισόδου μου".
Τα στοιχεία μου στο eGov είναι λάθος. Τι ενέργειες πρέπει να κάνω;
Θα πρέπει να απευθυνθείτε στην ιστοσελίδα του e.Gov και να βρείτε εκεί οδηγίες αναφορικά με τις δυνατότητες διόρθωσης των στοιχείων σας. eGov- KYC (gov.gr).
Τι προδιαγραφές πρέπει να έχει ο browser μου για την πλοήγησή μου στο My e-Servicing Portal;
Για να χρησιμοποιείτε το my e-Servicing, πρέπει να έχετε εγκαταστήσει στον υπολογιστή σας τις τελευταίες εκδόσεις των browsers:
- Microsoft Edge 34.14291 (ή νεότερη έκδοση)
Δείτε πώς να αναβαθμίσετε τον Microsoft Edge. - Google Chrome 48 (ή νεότερη έκδοση)
Δείτε πώς να αναβαθμίσετε τον Google Chrome. - Mozilla Firefox 38 (ή νεότερη έκδοση)
Δείτε πώς να αναβαθμίσετε τον Mozilla Firefox. - Opera 33 (ή νεότερη έκδοση)
Δείτε πώς να αναβαθμίσετε τον Opera.
Safari 10 (ή νεότερη έκδοση)
Δείτε πώς να αναβαθμίσετε τον Safari.
Κάθε πότε θα πρέπει να ανανεώνω το Password μου;
Για τη δική σας ασφάλεια, κάθε 90 ημέρες το σύστημα σας ζητά να ορίσετε νέο κωδικό πρόσβασης (Password) για να συνδέεστε.
Για την έγκυρη μεταβολή του password θα πρέπει να πληκτρολογείτε το παλιό σας Password 1 φορά και το νέο σας Password 2 φορές.
Εναλλακτικά, μπορείτε να αλλάξετε το Password σας όποτε θέλετε. Επιλέξτε "Ξέχασα τους κωδικούς μου".
Για ποιο λόγο απαιτείται ταυτοποίηση μέσω e-Gov;
Στο πλαίσιο διασφάλισης του απορρήτου κάθε δανειολήπτη που κάνει χρήση του Μy e-Servicing Portal η δημόσια πλατφόρμα του eGov είναι ο πλέον ενδεδειγμένος τρόπος για την ταυτοποίηση σας.
Ποια στοιχεία μου θα αποθηκεύονται για τη χρήση της πλατφόρμας;
Μέσω της πλατφόρμας αποθηκεύουμε τα στοιχεία επικοινωνίας, το ονοματεπώνυμο σας, το κινητό σας τηλέφωνο και το email που δηλώνετε κατά την εγγραφή σας.
Είναι υποχρεωτική η εγγραφή στην Ηλεκτρονική Πλατφόρμα Προσωποποιημένης Πληροφόρησης Μy e-servicing Portal προκειμένου να έχω πρόσβαση στις οφειλές που διαχειρίζεται η doValue;
Στην περίπτωση που επιθυμείτε να ενημερώνεστε ηλεκτρονικά μέσω του My e- Servicing Portal για τις οφειλές σας, απαιτείται να πραγματοποιήσετε τη διαδικασία εγγραφή σας.
Είμαι νόμιμος εκπρόσωπος και έχω και προσωπικές οφειλές. Συνδέομαι με τους ίδιους κωδικούς;
Θα πρέπει να πραγματοποιήσετε δυο διακριτές εγγραφές μια ως φυσικό πρόσωπο και μια με την ιδιότητα σας ως νόμιμος εκπρόσωπος της εταιρείας που εκπροσωπείτε. Η σύνδεση σας πραγματοποιείται με διακριτούς κωδικούς για τις προσωπικές σας οφειλές χρησιμοποιώντας το προσωπικό σας email που δηλώσατε κατά την εγγραφή σας. Για τις οφειλές που σχετίζονται με την εταιρεία που νόμιμα εκπροσωπείτε προτείνεται να δηλώσετε το εταιρικό email κατά την εγγραφή σας.
Κύπρου 27 και Αρχιμήδους,
18346 Μοσχάτο
[email protected]
Λεόντος Σοφού 18,
54625 Θεσσαλονίκη
75142
17610 Καλλιθέα
210 4847500
210 4847995
Δευτέρα έως Παρασκευή 9:00-17:00
doValue Greece Ανώνυμη Εταιρεία Διαχείρισης Απαιτήσεων από Δάνεια και Πιστώσεις - Αρ. Γ.Ε.Μ.Η.:121602601000
© 2023 doValue Greece