Διερευνούμε σε βάθος το παράπονο που υποβάλατε. Το αξιολογούμε με αντικειμενικότητα και αμεροληψία. Σας ενημερώνουμε γραπτά
Γραπτή απάντηση
Σας απαντάμε γραπτά μέσα σε 45 ημέρες, όπως ορίζει το ισχύον κανονιστικό πλαίσιο.
Ειδικότερα για ζητήματα που αφορούν την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων απαντάμε στο αίτημά σας μέσα σε 1 μήνα από την υποβολή του. Η προθεσμία αυτή μπορεί να παραταθεί για 2 επιπλέον μήνες, εφόσον αυτό κριθεί αναγκαίο. Σε περίπτωση παράτασης της προθεσμίας για ζητήματα που αφορούν την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων, θα σας ενημερώσουμε μέσα σε 1 μήνα από την υποβολή του αιτήματός σας.
Σε περίπτωση που για σημαντικό λόγο δεν είναι δυνατή η παροχή απάντησης εντός των παραπάνω οριζόμενων χρονικών διαστημάτων, αποστέλλεται έγκαιρα και πριν την παρέλευση της εκάστοτε προθεσμίας, ενημερωτική επιστολή, με την οποία αιτιολογείται η καθυστέρηση και προσδιορίζεται το χρονικό διάστημα εντός του οποίου αναμένεται να ολοκληρωθεί η διερεύνηση του παραπόνου και η παροχή γραπτής απάντησης.
Επίσης, η Εταιρεία μπορεί να σας παρέχει ενημέρωση για την πορεία εξέτασης της υπόθεσης σας, κατόπιν αιτήματος σας.
Εάν δεν σας ικανοποιεί η απάντηση που λάβατε
Μπορείτε να απευθυνθείτε εκ νέου στη Μονάδα Εξυπηρέτησης Πελατών και Διαχείρισης Παραπόνων της doValue Greece.
Ζητήστε επανεξέταση του θέματός σας, υποβάλλοντάς το με τον τρόπο που σας εξυπηρετεί.