Διαδικασία για φυσικά πρόσωπα
Βήμα-βήμα η Διαδικασία Επίλυσης Καθυστερήσεων που εφαρμόζει η doValue Greece για φυσικά πρόσωπα με βάση τον Κώδικα Δεοντολογίας του N.4224/2013, όπως ισχύει.
Βήμα-βήμα η Διαδικασία Επίλυσης Καθυστερήσεων που εφαρμόζει η doValue Greece για φυσικά πρόσωπα με βάση τον Κώδικα Δεοντολογίας του N.4224/2013, όπως ισχύει.
Η Διαδικασία Επίλυσης Καθυστερήσεων (ΔΕΚ) για φυσικά πρόσωπα αφορά ιδιώτες, ελεύθερους επαγγελματίες και ατομικές επιχειρήσεις.
Τα φυσικά πρόσωπα αυτά μπορεί να είναι πρωτοφειλέτες, συνοφειλέτες και εγγυητές δανειακών συμβάσεων για:
Δείτε αναλυτικά ποιοι εξαιρούνται από τη διαδικασία ρύθμισης οφειλών με βάση τον Κώδικα Δεοντολογίας.
Στο Στάδιο 1 της Διαδικασίας Επίλυσης Καθυστερήσεων (Δ.Ε.Κ) πραγματοποιείται αναλυτική ενημέρωση του Δανειολήπτη, με επίκεντρο τη διερεύνηση των αιτιών που ανέκυψαν και μπορεί να οδηγήσουν σε καθυστερήσεις, ώστε να του δοθεί η δυνατότητα να εξετάσει έγκαιρα την ένταξή του στη Δ.Ε.Κ..
Στόχος της ενημέρωσης είναι η εξεύρεση λύσης για την αποπληρωμή των οφειλών σε καθυστέρηση.
Σε περίπτωση καθυστέρησης καταβολής, εν όλω ή εν μέρει, κατά το συμφωνημένο πρόγραμμα καταβολών της οφειλής, η Εταιρεία θα προβαίνει αρχικά σε συμβουλευτικού χαρακτήρα επικοινωνία με τον δανειολήπτη. Εάν η καθυστέρηση καταβολής υπερβεί τις 30 ημερολογιακές ημέρες, η Εταιρεία θα προχωρεί στην κατάλληλη «Ειδοποίηση» του δανειολήπτη εντός των επόμενων 15 ημερών, όπως προβλέπεται υπό την Ενότητα Α-Στάδιο 1 στο Κεφάλαιο Τρίτο του Κώδικα Δεοντολογίας.
Για να ενημερωθείτε αναλυτικότερα και να δρομολογήσετε τις αναγκαίες ενέργειες ένταξής σας στη ΔΕΚ, μπορείτε να απευθυνθείτε στα καταστήματα του Δικτύου της Τράπεζας Eurobank και την τηλεφωνική γραμμή 2104847500.
Εναλλακτικά, μπορείτε να στείλετε email στο [email protected] ή να επισκεφθείτε τα γραφεία της doValue Greece (Κύπρου 27 και Αρχιμήδους, 18346 Μοσχάτο, Μονάδα Εξυπηρέτησης Πελατών και Διαχείρισης Παραπόνων).
Αυτά είναι τα Ειδικά Σημεία Επικοινωνίας για τις ανάγκες εφαρμογής του Κώδικα Δεοντολογίας που έχει ορίσει η doValue Greece για την:
Το παρόν Στάδιο σύμφωνα με το άρθρο 39 του Ν. 4818/2021 και την κατ’ εξουσιοδότηση αυτού εκδοθείσα υπ’ αριθ. 145947 Κ.Υ.Α. (Φ.Ε.Κ., Τεύχος B’, 5909/10.10.2023) (εφεξής η «ΚΥΑ») διεξάγεται πλέον αποκλειστικά μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας του Κώδικα Δεοντολογίας (εφεξής η «Ψηφιακή Πλατφόρμα του Κώδικα Δεοντολογίας» ή η «Πλατφόρμα»).
Στο πλαίσιο αυτό και για τις ανάγκες της διεξαγωγής της Διαδικασίας Επίλυσης Καθυστερήσεων (Δ.Ε.Κ.) του Κώδικα Δεοντολογίας του ν.4224/2013 όπως έχει αναθεωρηθεί και ισχύει, θα πρέπει εντός δεκαπέντε (15) εργάσιμων ημερών από την παραλαβή της έγγραφης Ειδοποίησής μας να εισέλθετε στην Ψηφιακή Πλατφόρμα του Κώδικα Δεοντολογίας και να υποβάλλετε την προβλεπόμενη στο άρθρο 39 του ν. 4818/2021 αίτηση για τη διεξαγωγή των Σταδίων 2 και 4 της Δ.Ε.Κ. του Κώδικα Δεοντολογίας, με τις απαιτούμενες πληροφορίες και στοιχεία για την τρέχουσα οικονομική και περιουσιακή κατάστασή σας, για την εκ μέρους μας αξιολόγηση και υποβολή πρότασης κατάλληλης λύσης ρύθμισης των οφειλών σας.
Σημειώνεται ότι θα πρέπει να υποβληθεί διακριτή αίτηση ανά χαρτοφυλάκιο του εκάστοτε δικαιούχου που τελεί υπό τη διαχείριση της Εταιρείας.
Όλα τα φυσικά πρόσωπα (ιδιώτης ή ατομική επιχείρηση ή ελεύθερος επαγγελματίας) θα πρέπει να καταχωρήσουν τα στοιχεία του εισοδήματός τους, των περιουσιακών στοιχείων και των οφειλών τους, ως αυτά προσδιορίζονται στα σχετικά πεδία της Πλατφόρμας και περιλαμβάνονται στο (προσκομιζόμενο πριν την ενεργοποίηση της Πλατφόρμας) έντυπο «Τυποποιημένη Οικονομική Κατάσταση (Τ.Ο.Κ)» καθώς και να αναρτήσουν τα σχετικά δικαιολογητικά που αναφέρονται και στο σχετικό Έντυπο «Δικαιολογητικά Φυσικών Προσώπων για Αξιολόγηση Οικονομικής Κατάστασης» καθώς και όσα οι ίδιοι κρίνουν σκόπιμο.
H doValue Greece δύναται να ζητήσει από τον δανειολήπτη να παρέχει υποστηρικτικά στοιχεία/δικαιολογητικά, αναγκαία για την επιβεβαίωση των πληροφοριών που υποβλήθηκαν, καθορίζοντας προθεσμία προσκόμισης αυτών. Περαιτέρω, η doValue Greece διατηρεί το δικαίωμα να αναζητήσει πρόσθετα στοιχεία / πληροφορίες για την οικονομική σας κατάσταση και από άλλες πηγές, υπό την επιφύλαξη τήρησης των διατάξεων της κείμενης νομοθεσίας.
Σημειώνουμε ότι σύμφωνα με τον Κώδικα Δεοντολογίας, ο δανειολήπτης χαρακτηρίζεται ως «Μη Συνεργάσιμος», μεταξύ άλλων, σε περίπτωση μη εμπρόθεσμης εκ μέρους του υποβολής αίτησης στην Ψηφιακή Πλατφόρμα του Κώδικα Δεοντολογίας με τα απαιτούμενα στοιχεία και δικαιολογητικά και σε περίπτωση μη ανταπόκρισής του, εντός του προβλεπόμενου χρονικού διαστήματος, στα αιτήματα της doValue Greece για υποβολή στοιχείων, πληροφοριών και επιπλέον δικαιολογητικών.
Κατόπιν υποβολής της αίτησής σας στην Ψηφιακή Πλατφόρμα του Κώδικα Δεοντολογίας, η doValue Greece συνεχίζει με την επεξεργασία της (εξωσυστημική διαδικασία). Η οικονομική κατάστασή σας αξιολογείται με βάση τα στοιχεία που αναφέρονται στο Στάδιο 2, ώστε να σας προτείνουμε τις πιθανές λύσεις που ταιριάζουν στην περίπτωσή σας.
Η αξιολόγηση στηρίζεται σε μια σειρά κριτηρίων ώστε να εκτιμώνται, κατ’ ελάχιστον, τα εξής:
Σημειώνεται ότι για την αξιολόγηση της μελλοντικής ικανότητας του δανειολήπτη για αποπληρωμή των οφειλών του λαμβάνονται υπόψη:
Το παρόν Στάδιο σύμφωνα με το άρθρο 39 του Ν. 4818/2021 και την κατ’ εξουσιοδότηση αυτού εκδοθείσα ΚΥΑ διεξάγεται πλέον αποκλειστικά μέσω της Ψηφιακής Πλατφόρμας του Κώδικα Δεοντολογίας.
Μετά την ολοκλήρωση της αξιολόγησης της αίτησής σας, η doValue Greece προτείνει τη λύση που εκτιμά ως πιο κατάλληλη για κάθε περίπτωση.
Αναλύονται όλοι οι σχετικοί όροι για να είναι δυνατή η απόλυτη κατανόηση της προτεινόμενης λύσης.
Ο χρόνος παρουσίασης της προτεινόμενης λύσης από την doValue Greece προς τον δανειολήπτη δεν θα υπερβαίνει τους δύο (2) μήνες, από την ημερομηνία υποβολής της αίτησής σας με όλη την απαιτούμενη πληροφόρηση, κατά τα παραπάνω στο Στάδιο 2. Η Εταιρεία εντός του ως άνω χρονικού διαστήματος θα αποστέλλει μέσω της Πλατφόρμας την αρχική πρότασή της προς εσάς.
Εντός 15 εργάσιμων ημερών από την παρουσίαση της προτεινόμενης λύσης, πρέπει να γνωστοποιηθεί μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας στην doValue Greece η συναίνεση του δανειολήπτη στην προτεινόμενη λύση ή η άρνηση της προτεινόμενης λύσης ή συγκεκριμένη αντιπρόταση.
Σε περίπτωση υποβολής αντιπρότασης, η doValue Greece την αξιολογεί και εντός ενός (1) μήνα από την υποβολή της σας απαντά μέσω της Πλατφόρμας οτι:
(α) είτε συναινεί,
(β) είτε (βα) ότι την απορρίπτει και παραμένει ενεργή η αρχική της πρόταση ή (ββ) ότι σας υποβάλει νέα πρόταση, η οποία είναι και η τελική, οπότε και σε οποιαδήποτε από αυτές τις υπό (βα) και (ββ) περιπτώσεις, ο δανειολήπτης έχει 15 εργάσιμες ημέρες για να δηλώσει δια της Πλατφόρμας στην doValue Greece είτε ότι συναινεί στη νέα ή στην αρχική πρότασή της είτε ότι αρνείται να συναινέσει – απορρίπτει και τις δύο.
Σε περίπτωση μη ανταπόκρισης του δανειολήπτη εντός του προβλεπόμενου χρονικού διαστήματος, η doValue Greece οφείλει να προβεί στον χαρακτηρισμό του ως μη συνεργάσιμου.
Αυτονόητη συνέπεια είναι ότι η doValue Greece μπορεί στη συνέχεια να κινήσει τις ενέργειες που προβλέπονται από τον νόμο για την ικανοποίηση των απαιτήσεων η διαχείριση των οποίων της έχει ανατεθεί π.χ.:
καταγγελία, έκδοση διαταγής πληρωμής, λήψη ασφαλιστικών μέτρων, αναγκαστική κατάσχεση της κινητής ή ακίνητης περιουσίας, συμπεριλαμβανομένου του ακινήτου που αποτελεί την κύρια κατοικία του δανειολήπτη, καθώς και των απαιτήσεων κατά τρίτων, εκποίηση τυχόν εξασφαλίσεων που έχουν παρασχεθεί από εγγυητές και τρίτα πρόσωπα.
Σημειώνεται ότι ακόμη κι αν ένας δανειολήπτης δεν κατηγοριοποιείται, κατά τους ορισμούς του Κώδικα Δεοντολογίας, ως μη συνεργάσιμος, (υπό τον όρο της δέουσας ολοκλήρωσης των ενεργειών που απαιτούνται στο πλαίσιο του Κώδικα Δεοντολογίας), εφόσον η διαδικασία της Δ.Ε.Κ. του Κώδικα Δεοντολογίας περατωθεί άκαρπη, μπορούν να δρομολογηθούν όλες οι νόμιμες ενέργειες για την ικανοποίηση των απαιτήσεων των δικαιούχων αυτών.
Σε περίπτωση που λάβετε ενημέρωση από την doValue Greece για την κατηγοριοποίησή σας ως μη συνεργάσιμου, μπορείτε να υποβάλετε γραπτώς ένσταση.
Η ένστασή σας αυτή πρέπει να υποβληθεί εντός 15 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της σχετικής έγγραφης ενημέρωσης από την doValue Greece.
Έχετε τη δυνατότητα να υποβάλετε ένσταση μόνο μία φορά.
Σας υπενθυμίζουμε ότι τα καταστήματα του Δικτύου της Τράπεζας Eurobank και η τηλεφωνική γραμμή 2104847500 βρίσκονται στη διάθεσή σας για κάθε περαιτέρω διευκρίνιση.
Εναλλακτικά, επικοινωνήστε ταχυδρομικώς στη διεύθυνση doValue Greece, οδός Κύπρου 27 και Αρχιμήδους, 18346 Μοσχάτο (Μονάδα Εξυπηρέτησης Πελατών και Διαχείρισης Παραπόνων) ή στείλτε email στο [email protected].
Για την ένσταση μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το έντυπο Ένσταση:
Η εξέταση των ενστάσεων πραγματοποιείται από ανεξάρτητη επιτροπή που έχει συγκροτήσει η doValue Greece για τον σκοπό αυτόν.
Η τελική απόφαση της επιτροπής σας γνωστοποιείται εγγράφως εντός 2 μηνών από την ημερομηνία υποβολής της ένστασής σας, χρονικό διάστημα κατά το οποίο ισχύουν οι όροι των υφιστάμενων συμβάσεών σας.
Εφόσον η ένστασή σας γίνει δεκτή, η doValue Greece μέσα από το περιβάλλον της Πλατφόρμας, θα επαναφέρει την αίτηση στο στάδιο που θα επιλέξει. Από το στάδιο αυτό και έπειτα η διαδικασία συνεχίζεται όπως περιγράφεται παραπάνω.
Κύπρου 27 και Αρχιμήδους,
18346 Μοσχάτο
[email protected]
Λεόντος Σοφού 18,
54625 Θεσσαλονίκη
75142
17610 Καλλιθέα
210 4847500
210 4847995
Δευτέρα έως Παρασκευή 9:00-17:00
doValue Greece Ανώνυμη Εταιρεία Διαχείρισης Απαιτήσεων από Δάνεια και Πιστώσεις - Αρ. Γ.Ε.Μ.Η.:121602601000
© 2023 doValue Greece