Το παρόν Στάδιο σύμφωνα με το άρθρο 39 του Ν. 4818/2021 και την κατ’ εξουσιοδότηση αυτού εκδοθείσα ΚΥΑ διεξάγεται πλέον αποκλειστικά μέσω της Ψηφιακής Πλατφόρμας του Κώδικα Δεοντολογίας.
Μετά την ολοκλήρωση της αξιολόγησης της αίτησής σας, η doValue Greece προτείνει τη λύση που εκτιμά ως πιο κατάλληλη για κάθε περίπτωση.
Ανάλυση προτεινόμενης λύσης
Αναλύονται όλοι οι σχετικοί όροι για να είναι δυνατή η απόλυτη κατανόηση της προτεινόμενης λύσης.
Ο χρόνος παρουσίασης της προτεινόμενης λύσης από την doValue Greece προς τον δανειολήπτη δεν θα υπερβαίνει τους δύο (2) μήνες, από την ημερομηνία υποβολής της αίτησής σας με όλη την απαιτούμενη πληροφόρηση, κατά τα παραπάνω στο Στάδιο 2. Η Εταιρεία εντός του ως άνω χρονικού διαστήματος θα αποστέλλει μέσω της Πλατφόρμας την αρχική πρότασή της προς εσάς.
Συναίνεση, αντιπρόταση ή άρνηση
Εντός 15 εργάσιμων ημερών από την παρουσίαση της προτεινόμενης λύσης, πρέπει να γνωστοποιηθεί μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας στην doValue Greece η συναίνεση του δανειολήπτη στην προτεινόμενη λύση ή η άρνηση της προτεινόμενης λύσης ή συγκεκριμένη αντιπρόταση.
Αντιπρόταση
Σε περίπτωση υποβολής αντιπρότασης, η doValue Greece την αξιολογεί και εντός ενός (1) μήνα από την υποβολή της σας απαντά μέσω της Πλατφόρμας οτι:
(α) είτε συναινεί,
(β) είτε (βα) ότι την απορρίπτει και παραμένει ενεργή η αρχική της πρόταση ή (ββ) ότι σας υποβάλει νέα πρόταση, η οποία είναι και η τελική, οπότε και σε οποιαδήποτε από αυτές τις υπό (βα) και (ββ) περιπτώσεις, ο δανειολήπτης έχει 15 εργάσιμες ημέρες για να δηλώσει δια της Πλατφόρμας στην doValue Greece είτε ότι συναινεί στη νέα ή στην αρχική πρότασή της είτε ότι αρνείται να συναινέσει – απορρίπτει και τις δύο.
Μη ανταπόκριση και συνέπειες
Σε περίπτωση μη ανταπόκρισης του δανειολήπτη εντός του προβλεπόμενου χρονικού διαστήματος, η doValue Greece οφείλει να προβεί στον χαρακτηρισμό του ως μη συνεργάσιμου.
Αυτονόητη συνέπεια είναι ότι η doValue Greece μπορεί στη συνέχεια να κινήσει τις ενέργειες που προβλέπονται από τον νόμο για την ικανοποίηση των απαιτήσεων η διαχείριση των οποίων της έχει ανατεθεί π.χ.:
καταγγελία, έκδοση διαταγής πληρωμής, λήψη ασφαλιστικών μέτρων, αναγκαστική κατάσχεση της κινητής ή ακίνητης περιουσίας, συμπεριλαμβανομένου του ακινήτου που αποτελεί την κύρια κατοικία του δανειολήπτη, καθώς και των απαιτήσεων κατά τρίτων, εκποίηση τυχόν εξασφαλίσεων που έχουν παρασχεθεί από εγγυητές και τρίτα πρόσωπα.
Σημειώνεται ότι ακόμη κι αν ένας δανειολήπτης δεν κατηγοριοποιείται, κατά τους ορισμούς του Κώδικα Δεοντολογίας, ως μη συνεργάσιμος, (υπό τον όρο της δέουσας ολοκλήρωσης των ενεργειών που απαιτούνται στο πλαίσιο του Κώδικα Δεοντολογίας), εφόσον η διαδικασία της Δ.Ε.Κ. του Κώδικα Δεοντολογίας περατωθεί άκαρπη, μπορούν να δρομολογηθούν όλες οι νόμιμες ενέργειες για την ικανοποίηση των απαιτήσεων των δικαιούχων αυτών.