Το παρόν Στάδιο σύμφωνα με το άρθρο 39 του Ν. 4818/2021 και την κατ’ εξουσιοδότηση αυτού εκδοθείσα ΚΥΑ. διεξάγεται πλέον αποκλειστικά μέσω της Ψηφιακής Πλατφόρμας του Κώδικα Δεοντολογίας.
Μετά την ολοκλήρωση της αξιολόγησης, η doValue Greece προτείνει τη λύση που εκτιμά ως πιο κατάλληλη για κάθε περίπτωση.
Ανάλυση προτεινόμενης λύσης
Αναλύονται όλοι οι σχετικοί όροι για να είναι δυνατή η απόλυτη κατανόηση της προτεινόμενης λύσης.
Ο χρόνος παρουσίασης της προτεινόμενης λύσης από την doValue Greece προς την δανειολήπτρια εταιρεία δεν θα υπερβαίνει τους δύο (2) μήνες, από την ημέρα υποβολής της αίτησής της δανειολήπτριας εταιρείας με όλη την απαιτούμενη πληροφόρηση κατά το Στάδιο 2, ως περιγράφεται ανωτέρω.
Η Εταιρεία εντός του ως άνω χρονικού διαστήματος θα αποστέλλει μέσω της Πλατφόρμας την αρχική πρότασή της προς την δανειολήπτρια εταιρεία.
Συναίνεση, αντιπρόταση ή άρνηση
Εντός 15 εργάσιμων ημερών από την παρουσίαση της προτεινόμενης λύσης, πρέπει να γνωστοποιηθεί μέσω της Πλατφόρμας στην doValue Greece η συναίνεση στην προτεινόμενη λύση ή η άρνηση της προτεινόμενης λύσης ή συγκεκριμένη αντιπρόταση.
Αντιπρόταση
Σε περίπτωση υποβολής αντιπρότασης, η doValue Greece την αξιολογεί και εντός ενός (1) μήνα από την παραλαβή της:
(α) είτε συναινεί,
(β) είτε (βα) ότι την απορρίπτει και παραμένει ενεργή η αρχική της πρόταση ή (ββ) ότι σας υποβάλει νέα πρόταση, η οποία είναι και η τελική, οπότε και σε οποιαδήποτε από αυτές τις υπό (βα) και (ββ) περιπτώσεις, η δανειολήπτρια εταιρεία έχει 15 εργάσιμες ημέρες για να δηλώσει δια της Πλατφόρμας στην doValue Greece είτε ότι συναινεί στη νέα ή στην αρχική πρότασή της είτε ότι αρνείται να συναινέσει – απορρίπτει και τις δύο.
Μη ανταπόκριση και συνέπειες
Σε περίπτωση μη ανταπόκρισης της δανειολήπτριας εταιρείας εντός του προβλεπόμενου χρονικού διαστήματος, η doValue Greece οφείλει να προβεί στον χαρακτηρισμό της ως μη συνεργάσιμου.
Αυτονόητη συνέπεια είναι ότι η doValue Greece μπορεί στη συνέχεια να κινήσει τις ενέργειες που προβλέπονται από τον νόμο για την ικανοποίηση των απαιτήσεων η διαχείριση των οποίων της έχει ανατεθεί, π.χ.:
καταγγελία, έκδοση διαταγής πληρωμής, λήψη ασφαλιστικών μέτρων, αναγκαστική κατάσχεση της κινητής ή ακίνητης περιουσίας, συμπεριλαμβανομένου του ακινήτου που αποτελεί τη μοναδική κατοικία, καθώς επίσης και των απαιτήσεων κατά τρίτων, εκποίηση τυχόν εξασφαλίσεων που έχουν παρασχεθεί από εγγυητές και τρίτα πρόσωπα.
Σημειώνεται ότι ακόμη κι αν ένας δανειολήπτης δεν κατηγοριοποιείται, κατά τους ορισμούς του Κώδικα Δεοντολογίας, ως μη συνεργάσιμος, (υπό τον όρο της δέουσας ολοκλήρωσης των ενεργειών που απαιτούνται στο πλαίσιο του Κώδικα Δεοντολογίας), εφόσον η διαδικασία της Δ.Ε.Κ. του Κώδικα Δεοντολογίας περατωθεί άκαρπη, δύναται να δρομολογηθούν όλες οι νόμιμες ενέργειες για την ικανοποίηση των απαιτήσεων των δικαιούχων αυτών.
Συμβουλευτική, νομική ή οικονομική υποστήριξη
Εάν το επιθυμείτε μπορείτε να ζητήσετε συνδρομή και πρόσθετες πληροφορίες για την εφαρμογή του Κώδικα Δεοντολογίας, στα Γραφεία και τα Κέντρα Ενημέρωσης και Υποστήριξης Δανειοληπτών της Ειδικής Γραμματείας Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους (Ε.Γ.Δ.Ι.Χ.) ή στην αντίστοιχη ιστοσελίδα.